Post by ligmaterbitumb on Feb 11, 2022 19:20:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fishing Clash: Fiskespill 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fishing Clash: Fiskespill 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Fishing Clash: Fiskespill 3D 2022 version ▞▞▞
Var moro til siste oppdatering. Siden den gang har jeg ikke vært i stand til å stille i utfordringer selv om jeg fanger større fisk enn jeg hadde tidligere, er jeg fortsatt langt utenfor min liga. Så jeg tjener ikke power-ups, kan ikke vinne dueller og kan ikke fullføre arrangementer. Mye av tiden klarer jeg ikke engang å fange målfisken. Frustrerende for å si det mildt
Dette spillet er det beste spillet som finnes. Du kan kjøpe hvis du vil... men du kan lykkes uten å bruke en krone også. Jeg slettet alle andre spill fordi dette er alt jeg vil spille. Og det er ingen liv, eller tidtakere eller noe annet sånt - du kan bokstavelig talt spille 24/7. Takk til utviklerne. Dette spillet er virkelig fantastisk.
Ingen måte alle disse anmeldelsene er lovlige. Aldri. Jeg skjønner virkelig ikke appellen til dette spillet. Du kontrollerer ikke engang hvor du kaster eller hvor langt. Å rulle inn fisken er det samme. Bare en skyveknapp og ingenting annet. Hvis du leter etter et spill som ikke krever ferdigheter eller fiskekunnskap, trenger du ikke lete lenger. Som vanlig er det nok av overprisede oppgraderinger, så du har det å se frem til. Noen må ha solgt sjelen sin for å få rangeringene dette spillet har.
Utviklere genererer og bruker falske konkurrentkontoer for å tvinge deg til å bruke penger. Sammenlign toppspillerne i arrangementer som visstnok er på samme nivå. Det er matematisk umulig å ha den fremgangen og være på samme nivå. De vet hvordan de skal konstruere følelsene dine for å få deg til å bruke penger. De får deg til å tro at det er rettferdig, men det vil aldri være rettferdig. De er ikke ærlige! Det er et cuptriks, street con! Grådighet er et kraftig verktøy, og de vet at vi ikke kan bevise det. De skjuler sin grådighet med løgner.
Dette spillet er så bra, og den eneste ulempen er mengden oppdateringer, men bortsett fra 5hat ville jeg laste ned den samme appen 1.000.000 over, jeg tror du bør laste den ned
Den siste oppdateringen lastes ikke inn selv etter at du har frigjort mer enn nok lagringsplass. Heldigvis er det ordnet opp og kontoen gjenopprettet
Fishing Clash: 3D Fiske Spil Simulation lux
Har akkurat begynt, men virker gøy. Det tar litt tid å lære oppsettet.
Så langt..så bra... bra spill for å drepe tid..
Bra spill, flott grafikk, men stadig mer utpressende dyrt å utvikle.
Lytte. Dere trenger virkelig å gjøre noe med at dette spillet stadig henger etter. Jeg taper så mye tid under kamper og dueller. Noen ganger kan jeg ikke engang kaste. Så ille er det.
Seriøst dette spillet har gått nedoverbakke. De henvender seg til folk som bruker penger. Back-to-back-arrangementer hvor hvis du kjøper sluk vil du få en bedre kant og slå alle andre. Antas å være et gratis spill, men de passer for deg hvis du har et høyere VIP-nivå. Opplevde denne 1. hånd. De ga min bf perler for en urettferdig kamp. De ba meg suge den opp og gå opp i nivå.
Var bra helt til i går. Ingen dueller fungerer, så spillet er bare halvparten spillbart. Tilfeldig henger, så du mister fisken din
Jeg elsker dette spillet, men det er litt tregt når jeg åpner spillet, men takk utvikleren for å lage dette spillet
Underholdende utslipp
Det er greit
What the....... Det er nå godt over et år og jeg er helt overrasket over hvor mange problemer du har med vedlikehold av serverproblemer og andre tekniske problemer../ Jeg ble introdusert for FC og ble ledet til å tro at det var der for meg å glede meg over... Jeg ble med i en klan som av og til vil vinne en klankrig og for det meste ikke gjør det. Jeg leser innlegg fra andre og nesten alle som ikke bruker STORE midler kan ikke komme i nærheten av mesterskapsplasseringer. Dette er et spill. Dette skal være morsomt???
Flott spill, men feil
Det er greit antar jeg, ingen popup-annonser, sjefsfiskmekanikeren er ganske ryddig, den er ikke super pay2win, den er litt griny skjønt, men det er et mobilspill så uansett
Jeg liker spillet og har spilt i 2 år, men hver uke er det en ny fisk eller spesiell fisk som du må betale for eller spille hele helgen for å få noen belønninger. Veldig vanskelig å gjøre med Pay to Play-spillere.
Hungry Dragon Žaid. automat. bwg
Latterlig dyrt spill. FC forventer at du bruker nok til å kjøpe en ekte båt hvert år hvis du vil være funksjonell. Hvis du vil være konkurransedyktig, må du bruke nok til å kjøpe en privat innsjø med et hus på!!! Veldig grådig spill med betalingsmurer lengre enn den kinesiske mur!!! VIP = VELDIG VIKTIG LOMEBOK!! $70 for ny lisens, bare halvparten av fisken på dag én, dag to må du bruke på de 4 nye fiskene de slipper ut og på søndag.. gjett hva du kjøper den legendariske fisken.
Det er et flott spill, men hvis jeg har vært utviklerne, ville jeg hatt muligheten til å spille på et mer realistisk nivå; som å kunne kaste snøret i vannet og så føle litt vibrasjon når en fisk biter for endelig å kunne gi opp en liten rask bevegelse bakover med telefonen, men jeg synes det er et flott spill i stedet for mangelen på en bevegelse med å kaste og hekte fangsten, kanskje for 2021 eller ikke.......
Det er et godt spill i begynnelsen hvor du får mye power-ups gratis. Men når du går tom for disse power-upene, må du spille dualer som du bare svært sjelden vinner. Bare omtrent én gang for hver 5. gang du prøver. Dette er fryktelig kjedelig. Så jeg vurderer å bare avinstallere spillet. Å bruke penger i stedet er ikke et alternativ for meg fordi du får nesten ingenting for pengene. Akkurat som du vanligvis ikke gjør det i alle andre lignende spill heller.
Nå jo høyere nivå du er, jo flere poeng trenger du å score for å fullføre utfordringsstadier, det er b.s
Fantastisk spill! Bare en ting jeg hadde likt om det også var en klovnefisk .
Flott spill uten irriterende annonser som dreper spillingen!
Fishing Clash: Sportvisspel 3D Simulatie cwj
Bassjakt 3D Bassfiske 3D Gratis, Fiske, 3d Fiske, Android, Bassfiske png ... Fishing: Daily Catch Ace Fishing: Wild Catch Fishing Clash: Catching Fish Game.
Bla bla
Har spilt dette spillet i 6 måneder og nå ville det ikke lastes inn.
Fishing Clash: 3D Fiske Spil Simulation lux
Det koster fortsatt for mye i forhold til hva du får! Med alle pengene vi bruker, gi i det minste bort over 100 -200 av en hvilken som helst vare. 12 power-ups eller perler er ikke nok til å gjøre noe. Belønn VIP-spillerne med gratisartikler, ikke pakker du må kjøpe, som koster $19,99. Du kan ikke vinne hvis du ikke bruker. Selv om dette er favorittspillet mitt som jeg spiller, er jeg lei av å bruke mye penger og kjøpe ting, vær rimelig!!! Jeg har til og med prøvd å spille uten å kjøpe noe, og jeg kan ikke engang vinne en duell eller kamp!!
Litt treg for enheten min
Fishing Clash: ekte fiskespill. 3D-simulator er en morsom fiskesimulator med god grafikk og vanedannende gameplay med muligheten for en PvP-konkurranse,
Kult
Fishing Clash 12+. Nr. 1 fiskespil i 2021. Ten Square Games S.A.. Designet for iPad. 4,6 • 1,2K vurderinger. Gratis; Tilbyr kjøp i app
Spillet som helhet er bra, men det er uakseptable priser her inne. Helpdesk lytter ikke alltid til deg, så hvorfor klage. Når du trenger støtten vil du oppdage at de kanskje ikke hjelper med noe. Jeg har fortsatt ikke reservert gevinstene mine for 2019, av en eller annen grunn hadde jeg blitt utestengt fra helpdesk. De liker ikke kritikk. Men som en måte å bruke tid på er spillet flott. Jeg skulle ønske at prisene var de samme for eweryone, men vennene mine i utlandet har forskjellige priser på ewerything.
Jeg elsker dette spillet, det er kjempebra. Jeg er en fisker og nå kan jeg fiske når som helst. Lold
Fint spill, vennlige nok spillere. Visuelt utmerkede farger fisk etc litt fin info om arter. Draw backs er ganske vanskelig å få noen av utfordringene og konkurrere. Med mindre du bruker en formue på sluk. Ny fisk lagt til daglig med mer kostnad. Kampene kan være morsomme når du er like med konkurrentene, dvs. lignende stenger satt opp osv. Hit or a miss Ta sjansen din.
Veldig tidsfodrevede